STOCKHOLM

Go'kväll! Tänk vad dagarna bara springer förbi och snart är det helg igen. Ikväll har jag haft en ganska lugn kväll. Skulle tränat bodypump egentligen, men orkade inte det efter gårdagens pass. Får ta i lite extra imorgon istället. Så kvällen har spenderats med Philip. Vi har ätit gott och kollat på resor till sommaren. Måste verkligen komma iväg någonstans, bort från Sverige. Vi får se vart det blir. Bokade in en weekend till Stockholm i alla fall. Måste upp och hälsa på mina girls som gör praktik där uppe i huvudstaden. Åker om två veckor och det blir en riktig shopping weekend kan man säga. Har kikat ut en väska som ska inhandlas! Men nu ska jag titta på Grey's Anatomy. Puss
Vi i Stockholm minus killen ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va mysigt jag och pernilla ska dit också om

Ca 2 veckor! Men vi blir borta mån-tors typ inte

Över en helg tyvärr men ändå, skönt att komma till storstaden! :/)

2012-05-09 @ 23:39:17
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha vilket sammanträffande:) Ja det ska bli underbart att komma bort lite. Förnyelse behöver man;) Tråkigt att ni inte åker under helgen, för då hade vi ju kunnat strålat samman. Hoppas ni får en underbar vistelse och så få vi hoppas och hålla tummarna för att vädret blir bra!!<3

2012-05-10 @ 07:10:01
URL: http://johannacj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0