ANNA DELLO RUSSO AT H&M


Kan knappt vänta tills H&Ms nästa designsamarbete. För det är med ingen mindre än legenden och stilikonen Anna Dello Russo. Hon själv säger att fokusen alltid ligger på accessoarerna, så hennes kollektion kommer bestå utav smycken, skor, väskor, solglasögon samt en resväska. Kollektionen släpps 4 oktober i 140 H&M butiker samt online.

"Anna Dello Russos accessoarkollektion för H&M präglas av lyx, lekfullhet och en osviklig känsla för stil."

Åh vad jag ser fram emot tills den släpps. För jag kan tänka mig att det blir glamourösa och lyxiga smycken med en twist. Precis som henne! Jag kan helt klart säga att det är den enda kollektionen som jag skulle kunna stå och köa för. Jag kommer att vänta med spänning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0