NY DAG NYA MÖJLIGHETER

Helgen har varit helt underbar och fullspäckad. I fredags var det först skola fram till 13.00 och efter det blev det en tur till Kungsmässan där jag shoppade lite smått på Zara. Var ju tvungen att ha på mig något nytt och fint till kvällen. För jag och Philip var nämligen ute och åt i Göteborg på den grekiska restaurangen Lilla Tavernan. Helt okej ställe. Intimt och mysigt, men maten var sådär tyvärr. Men alltid lika kul att testa nya restauranger. På lördagen var det jobb hela dagen och kvällen spenderades i Åsa hemma hos Philips föräldrar. Där gjorde vi hemmagjord pizza och drack rödvin. Söndagen bestod bara av arbete och mys i soffan på kvällen. Nu är det en ny vecka och nya tag. Tyvärr ser jag inte fram emot denna vecka. Utan längtar tills den är över. Jag ska ha slut tentamen i företagsekonomi och min skjorta i konfektionsteknik måste bli klar. Heldagar nästan varje dag i Borås och på söndag jobbar jag. Tuff vecka! Men har en hel del att se fram emot också. So stay tuned!!
-
Jag och Philip myste ikväll med ost och kex. Alltid lika gott och mysigt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0